Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2018 23:36 - Пиянство и солидарност
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 2261 Коментари: 8 Гласове:
27

Последна промяна: 20.09.2018 00:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 При нас дефицитът в солидарността не е само при пиянството........
Но аз лично също съм срещу пиянството.  Когато ми се е налагало да помагам на улицата, винаги съм си поставял условието ,че ще го направя, но ако не е пиян?

Братовчед ми имаше вуйчо, наричаха го винения Иван?  Защо винения, той пиеше само концентрати, не ми е ясно?  Но живееше от алкохола, към храната изпитваше отвращение!  Иначе работлив - за петима!....

Цепех дърва на улицата и си давах сметка, че няма да се справя и да ги прибера. Дойде, помогна ми и проблемът с  крадците през нощта се реши. А парите ,които му дадох, отиде да ги внесе веднага в най-близката кръчма!
Друг път, пак цепех дърва, мина наквасен и ме помоли да го  гледам до завоя Ако падне, да го вдигна!  Обещах му, но се загрижих, ако падне след завоя, какво да правя? Каза ,че след завоя нямам трижа, само да завоя !
Все пак отидох да видя, какво става?  Беше си намерил друг, за охрана!
Браговчед ми го беше наел за гроздобера. Като привърши, покани и мен, да почерпи Третият беше виненият Иван. Той получи много похвали за труда си!  Това не ме изненада, знаех ,че е работлив! 
Но накрая поиска 10 лева, за труда си Имаха стойност тогава!
Братовчед ми стана сериозен!  Попита го, за какво му са?
Щял да си купи сирене и кашкавал  с десетте лева ? Братовчед ми каза ,че няма да му даде пари,  той ще му купи сирене и кашкавал
Иван скочи разсърден и си тръгна?
Мълчахме. Казах само, че работи за двама!  Братовчед ми потвърди,  но допълни, че не 10. , 20 лева ще му даде, заслужава ги!  Но той ще ги изпие.
Лъже, че ще купи сирене и кашкавал, затова се е разсърдил!  Че ще получи нещо, което не му трябва!
Беше на възраст, алкохолът не му вредеше Явно заместваше храната, без поражения
Е, стана причина за смъртта му, но косвено. През люта зима, когато температурите бяха паднали под минус 20 градуса, добре наквасен, паднал на пода на неотопляваната стая и заспал....

Но интересен случай за солидарност с пиян видях в Москва!
Бях командирован там и ме бяха настанили в апартамент на института в един блог на самия край на Москва.  Блог, колкото цял град в него живееха около 15 хиляди души!
Докато представителят на института се разправяше с другите наематели, гледах през прозореца.  Тролейбусът беше дошъл, един пиян отчаяно се мъчеше да се докопа до врагага.  Един милиционер стоеше на два метра и го следеше....
Руснакът, от института ,разбра ,че има нещо интересно и дойде до прозореца. Гледахме вече двамата.  Поясни ми, че  ако пияният падне, тогава милиционерът ще го арестува!  Дотогава няма право да го закача!
Тролейбусът чакаше търпеливо Пияният падна, но се хвана за младо дръвче.  Заедво стигнаха почти до земята. Но еластичното дръвче даде заден ход и се изправи, заедно със стискащият го здраво наквасен!
Той набра сили и със скок влетя през вратата в тролейбуса. Сгромоляса се на пода. Вратата моментално се затвори, за да не влезе и милиционерът .  
Тролейбусът потегли!

Мислех си за солидарността в случая
При нас няма солидарност, не само относно противното пиянство.
Във всичко!
Никакъв тролейбус нямаше да го изчаква търпеливо.
На секундата щеше да замине! А той щеше да лежи доволен в калната локва! И милиционерът щеше да се направи на ни чул, ни видял! Щеше да даде кръгом и да изчезне зад близкия ъгъл!

И да си пил, и да не си пил и да пишеш, и да не можеш да пишеш, солидарност няма!



Гласувай:
27


Вълнообразно


1. nedovolen - Ха-ха
20.09.2018 05:10
Позитивен постинг. Поражда размисли.
Единствен съдник е Господ. Някои ги осъжда на алкохолизъм. За тяхно добро. Да не правят по-големи бели и грехове.
Разказвали са ми случай, като вуйчото на братовчеда. Един от тези, които обикалят по казаните за ракия и пият прясна. Възрастен. Събирал и с гвоздейче на бастунчето фасове по земята и си свивал цигари. Зло не правил. Зимата се прибирал почерпен, паднал и така го намерили измръзнал. При аутопсията дроба му бил като на момченце. Няма следа от цигари и алкохол.
Когато си бил в Москва и аз съм бил, повече в Коми. Първия ден от пристигането ми се разхождам в центъра на градчето. Среща ме руснак, вади бутилка водка с две чаши от джоба и предлага да се почерпим. Ей тъй, от солидарност. Понякога лъжата помага - излъгах го, не пющий...
Тъкмо бе излезнало постановление намерят ли те на 4 крака, те прибират. Бе ни на гости семейство с 4-г момиченце. Приятелят казва - ако не мога да се прибера на 2 крака, тогава на 4 - с дъщерята на гърба. Кой ще ми каже нещо!
На здраве за солидарността на децата!
:)))
цитирай
2. zaw12929 - Признавам си: тази история ме и р...
20.09.2018 06:56
Признавам си: тази история ме и развесели "Друг път, пак цепех дърва, мина наквасен и ме помоли да го гледам до завоя Ако падне, да го вдигна! Обещах му, но се загрижих, ако падне след завоя, какво да правя? Каза ,че след завоя нямам трижа, само да завоя !"
НАЙ ЧЕСТО ПАДАНЕТО СТАВА СЛЕД ЗАВОЯ, ОПАСЕНИЕТО ВИ Е ПРАВИЛНО, ЗАЩОТО УМНИЯТ ЩЕ СЕ СПРАВИ С ПОЛОЖЕНИЕ, В КАКВОТО МЪДРИЯТ НЯМА ДА СЕ НАБЪРКА И В ТАЗИ ИСТОРИЯ ВИЕ СТЕ МЪДРИЯТ ЗАГРИЖЕН, А.. ПИЯНИЯТ... НАЛИ И НАЙ УМНИЯТ СИ Е МАЛКО ПРОСТ- НАПИВА СЕ 1 ПЪТ В ЖИВОТА... ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ТАКОВА... ОГЛУПЯВАНЕ
ВСЕКИ ТРЯБВА САМ ДА СЕ ОПРАВЯ- ДА СЕ СПРАВЯ- БОГ НИ Е ДАЛ ПРАВОТО НА ИЗБОР...ТОВА Е ШАНСА ИЛИ НЕЩАСТИЕТО НИ...
ПОЗДРАВИ ЗА ВЪПРОСИТЕ, КОИТО ПОСТАВЯТЕ, НО НЕ МИ СТАВА ТЪЖНО...
цитирай
3. vaquero - leonleonovpom2,
20.09.2018 07:23
Солидарност срещу властта. Немислимо.
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
20.09.2018 08:16
nedovolen написа:
Позитивен постинг. Поражда размисли.
Единствен съдник е Господ. Някои ги осъжда на алкохолизъм. За тяхно добро. Да не правят по-големи бели и грехове.
Разказвали са ми случай, като вуйчото на братовчеда. Един от тези, които обикалят по казаните за ракия и пият прясна. Възрастен. Събирал и с гвоздейче на бастунчето фасове по земята и си свивал цигари. Зло не правил. Зимата се прибирал почерпен, паднал и така го намерили измръзнал. При аутопсията дроба му бил като на момченце. Няма следа от цигари и алкохол.
Когато си бил в Москва и аз съм бил, повече в Коми. Първия ден от пристигането ми се разхождам в центъра на градчето. Среща ме руснак, вади бутилка водка с две чаши от джоба и предлага да се почерпим. Ей тъй, от солидарност. Понякога лъжата помага - излъгах го, не пющий...
Тъкмо бе излезнало постановление намерят ли те на 4 крака, те прибират. Бе ни на гости семейство с 4-г момиченце. Приятелят казва - ако не мога да се прибера на 2 крака, тогава на 4 - с дъщерята на гърба. Кой ще ми каже нещо!
На здраве за солидарността на децата!
:)))


Има една приказка, много на място!
Който пие, зло не мисли
Никога не съм видял някой хроничев пияница изпъбнен със злоба и гелание за мъст
Бях ученик още Разправях се с един от гилдията, обикновен разговор- Стана дума за един, който се държеше зле с него!
Той махна с ръка и каза, за го оставим на мира, не бил лош човек!?

Наздраве, приятелю!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
20.09.2018 08:29
zaw12929 написа:
Признавам си: тази история ме и развесели "Друг път, пак цепех дърва, мина наквасен и ме помоли да го гледам до завоя Ако падне, да го вдигна! Обещах му, но се загрижих, ако падне след завоя, какво да правя? Каза ,че след завоя нямам трижа, само да завоя !"
НАЙ ЧЕСТО ПАДАНЕТО СТАВА СЛЕД ЗАВОЯ, ОПАСЕНИЕТО ВИ Е ПРАВИЛНО, ЗАЩОТО УМНИЯТ ЩЕ СЕ СПРАВИ С ПОЛОЖЕНИЕ, В КАКВОТО МЪДРИЯТ НЯМА ДА СЕ НАБЪРКА И В ТАЗИ ИСТОРИЯ ВИЕ СТЕ МЪДРИЯТ ЗАГРИЖЕН, А.. ПИЯНИЯТ... НАЛИ И НАЙ УМНИЯТ СИ Е МАЛКО ПРОСТ- НАПИВА СЕ 1 ПЪТ В ЖИВОТА... ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ТАКОВА... ОГЛУПЯВАНЕ
ВСЕКИ ТРЯБВА САМ ДА СЕ ОПРАВЯ- ДА СЕ СПРАВЯ- БОГ НИ Е ДАЛ ПРАВОТО НА ИЗБОР...ТОВА Е ШАНСА ИЛИ НЕЩАСТИЕТО НИ...
ПОЗДРАВИ ЗА ВЪПРОСИТЕ, КОИТО ПОСТАВЯТЕ, НО НЕ МИ СТАВА ТЪЖНО...


Тази ми е и целта, малко разведряване в мрачната обстановка
Спомням си и друг комичен случай
Адвокат, подкупен, ни беше създал неприятност Но лежеше на тротоара пред кооперацията , в която има офис Събрали се бяха много хора Прецених, че моята помощ не е необходима
Един съсед му помогна да стане, приведе му в порядък дрехите, а той гледаше учудено Качи го и до третия етаж
Питах го след това, каква е била причината за цирка
Отговори ми с две думи/
- Пияно, бе!

Хубав ден, Зав!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
20.09.2018 08:31
vaquero написа:
Солидарност срещу властта. Немислимо.


Така е!
Има такава солидарност, но с властта!
Страх лозе пази!

Хубав ден!
цитирай
7. shtaparov - Сега се замислям че водачът на тр...
21.09.2018 02:50
Сега се замислям че водачът на тролейбуса може да е бил също такъв фен на чашката като пияния,но да е пазел поведение до края на работния си ден :))
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
21.09.2018 08:09
shtaparov написа:
Сега се замислям че водачът на тролейбуса може да е бил също такъв фен на чашката като пияния,но да е пазел поведение до края на работния си ден :))


Вероятно е така!
Когато си отивахме, служебна кола трябваше да ни отведе до летището
Но тя не идваше Отговорникът за нас се притесни! Започна да ни разпитва-предния ден ходихме до Загорск. как сме се разделили с шофьора Усуквахме, но той директно попита, дали ли сме му алкохол?
Признахме си за бугилката Той се плесна за главата, каза ,че няма да дойде и хукна да осигурява кола...

Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9136292
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102593
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031