Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2020 18:11 - Писмо от Аполон
Автор: viadolorosa Категория: Други   
Прочетен: 453 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 02.02.2020 09:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ако ти кажа някога, че те обичам
Недей да вярваш моля те в лъжи.
Обичам те, защото ме обичаш ти.  
Самият аз не мога да обичам.
Обичам себе си във твоите очи.
Които казват: "Най-великият си ти!"  

Обичам те докато си  загадка
От тъмните пространства на душата
В мълчанието ти е скрита красотата.  
Мълчанието ти, което без да искаш
безжалостно ще атакувам 
Непревземаемото ти равнодушие 
Към бездната безславно ще отплува.  

Обичам те, ако си любопитна
Да чуеш моите истории.
Да обожаваш скъпоценното ми мнение
Да те опиянява силно ропота
на думите раняващи търпението ти.  

Обичам да се слушам как разказвам
Да чуя как звучат теориите ми
За динозаврите и вятъра
За цивилизацията и историята.  

Обичам да си във възторг от мен
И да си хубава до невъзможност
Дори за тебе да е сложно.  
Не искам да съм сам
Разбираш ли..
Страхувам се от самотата
Не искам никой да ме подозира
Че съм отчаян, тъжен трол в гората.  

Обичам те, защото си се съгласила
Да бъда твойто божество.
Олтар за мен си подредила
С копнеж и преданост си украсила
На твойта обич крехкото стъбло.  

Обичам да съм на дистанция
Да съм желан, но хладно чужд
Объркващ и двусмислен,
Много нужен за теб
Но, също и за другите..  

Обичам да кръжиш по мойта орбита.
Но, моля те Дистанция пази!
И никога не си мисли, 
Че равностойна си ми ти!  

Обичам заради мен да те боли
Да бъде болката непоносима
Така разбирам, че ме има
Че ето, жив съм и дори..
От твоя  въздух ще получа
Кръвта ти алена ще смуча 
И ще открадна твоите мечти.  

Съгласна си, че аз съм твойто слънце,
Което те гори с лъчи
Превръща в пепел твоите очи
Но ти не си против да те боли!  

Харесва ми да съм за теб отрова, 
кинжал, решение съдбовно,
писмо предсмъртно и любовно,
Което ще напишеш със усърдие
И с мисъл трепетна да се спасиш.  

Обичам нашия роман любовен,
С наслада ще разказвам на жените
Които ще запълват дните ми
Щом с тебе времето ни раздели.  
Ще чуят, че си най-прекрасната,
неповторимата и страстната!
Жена на моя скъп живот.

Необяснимо е, защо
внезапно всичко се разпадна
и в космоса на нищото пропадна.
Така било е писано.
Амин!



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viadolorosa
Категория: Други
Прочетен: 151094
Постинги: 80
Коментари: 122
Гласове: 980
Спечели и ти от своя блог!