Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2012 00:00 - За БПЦ
Автор: born Категория: Други   
Прочетен: 791 Коментари: 0 Гласове:
4



       В 21 век БПЦ - ООД /т.н. българска православна църква/ се опитва отново да манипулира овцете си и го прави сравнително успешно.Един назначен дилър на БКП , в компанията на своите преки подчинени епископи или митрополити /все едно/ : Варненски любител на автовозилата, Старозагорски архонтопроизводител-бизнесмен, Пловдивски талибан и т.н. в унисон с политическия боклук манипулира вече 20 години и се гаври с тъпия български народ . То не бяха скандали, то не бяха конфронтации, то не бяха дискредитации и /няма защо да използваме приличен език / що ли не ! Всичко, което беше възможно да се извърши за ликвидиране на духовността в човешките отношения, беше реализирано. Вероятно ръководството на БПЦ по всеобщата инерция се постара да извърши реформа. Самоче, реформите в РБ са реформи що се отнася само до съкращения на личния състав /безопцията качество/.
       Сега някакви мишоци - наричащи се интелектуалци, се опитват да опровергаят всеобщото усещане за измама с човешките ценности!  Просто е нетърпимо и нечовешко ! 
       Преди 7 години един поп ми отказа да дойде да приеме причастие на умиращата ми майка навръх Коледа, за да не си развали игричката на компютъра  в катедралната църква. Оттогава за мен БПЦ не съществува ! 
      Съществува търговско дружество БПЦ-ООД, което продава свещи със стойност 1-2 стот.по 20 стот.: извършва литургии по 10-30 лв ; опела по 100-200 лв. и т.н.
       Кажете ми честно: православен ли да съм или мюсулманин. Или някакъв друг  ! Или идиот, може би ?  


Тагове:   идиот,


Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4638704
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930